110117

Nej ingen träning idag men jag försökte kompensera det med lite övningar hemma :P
Det är lite synd att det inte finns mer pass att välja på om man slutar vid 6, jag vågade liksom inte mig ut efter att ha sett Ricky halka omkring i ca 12 sekunder i morse med sin kylväska så den flög över huvudet på honom.
Och ingen vidare sömn har jag fått heller :( vaknade av en jäkla smäll och trodde hela taket rasade sönder. Det var såklart lite snö och is som inte ville ligga på taket mer.


Dagens: Svart tunn klänning i flera lager från Gina, grön cardigan från Lindex, svarta leggings och svarta skor. Smycken från Guldsmeden såklart.

Jag försökte mig på en chokladig kaka med Polly på idag.
Blanda 2 ägg och 3 dl socker.
Blanda 2 dl mjöl, 2 tsk bakpulver och 2 msk kakao. Häll i äggblandningen.
Smält 50 g smör och blanda allt.
Smörj en ugnsäker form och häll i strösocker eller kokos.
Sedan i med smeten och lägg på valfri choklad som t.ex. Polly.
In i ugnen på 175 grader i 30 min.


För min smak blev den lite föör söt men med glass till är det nog godare :)

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0