110116

Skönt nu har jag städat hela lägenheten. Eller jag har gjort min del iaf :P Vi har delat upp det på så vis att jag dammtorkar och Ricky dammsuger och torkar golv. Idag har det även blivit lite musikalträning och så klämde jag in lite slapp vid tv:n också. Ricky har varit hos Ricken hela helgen så jag har varit ensam. Passade på att umgås massa med mamma, Hans och Jocke. <3 Vi var en stund hos morfar också.



Hittade en härlig bild på mamma anna madde och mig när vi paddlar kanot för "några" år sedan.


Tydligen ser jag ut som en kille här tycker Ricky som efter tredje försöket gissade rätt på att det var jag nere till höger. Haha!

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0