110102

Gott nytt år allihop! <3



Vi var 12 kära vänner som begav oss till Sweet Chili på trerätters.


Jag Cilla och Cassi :)


Malle och Jill :)


Nästan alla grabbarna som hugger in på efterrätten.

Sen gick vi tillbaka hem till oss för att fortsätta fira in det nya året.


Några av oss vid tolvslaget :)


Lite senare i full dans hos Erik och Jill :)



Tack för en trevlig och galen kväll samt ett oförglömligt nyår!

Första dagen på året spenderades i sängen och soffan. Enda gången jag rörde på mig var när jag och Malle fick gå och hämta pizza. Haha! Andra dagen, idag alltså, blev en tripp till Växjö med Ricky och Ricken för att köpa fiskar. Vi stannade även till vid Donken på hemvägen så då var jag nöjd :P Imorn blir det jobb igen men det blir en kort vecka som tur är :)

/mli

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack själv för en helt underbar kväll :) Det var länge sedan jag hade så fantastiskt roligt! Gulle dig. Puss å krams!

2011-01-04 @ 12:40:41
Postat av: Emelie

Så bra ju! ;) Tack igen för det fina pannbandet <3 puss o kraam

2011-01-04 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0