110227

Det brukar bli mycket film såhär års här på Storgatan 66. I fredags tittade vi på Jackass 3D som framkallade mycket skratt vill jag lova. Med min astma är det inte lätt att skratta så mycket, det blir lite jobbigt och konstiga pipljud kommer från mig. Men det finns ju medicin för det som tur är!

Efter jobbet i lördags gick Madde och jag en sväng på stan och sen bjöd jag henne på lite mat som jag gjorde kvällen innan :) sen kom Ted och fick smaka lite också. På kvällen firade vi Björn på Brygghuset :) Jag, Ricky, Pär, Björn och hans tjej Stina, mycket trevligt var det! Efteråt var det tänkt att vi skulle till Madde och Ted på fest men vi var för sega så det blev Statoil för att köpa med massa onyttigheter hem och titta på film. Denna gången blev det en äldre variant - Jägarna.

Efter en skön sovmorgon nalkades söndagen och jag hade en liten städa-tvätta-plocka i ordning-förmiddag i vanlig ordning. Klockan tre serverades det goda hemmagjorda kroppkakor hos Gittan och Lasse! Jag gjorde en Oriflamebeställning innan vi åkte till ICA för att inhandla nästa veckas mat. Jill hade ljusparty idag och bjöd på mycket goda bakverk vill jag lova! Mums! Jag bestämde mig för att ha en visning så boka in 7e april mina vänner ;) Camilla är så himla duktig som konsult! Im impressed. Efteråt blev vi ett stort gäng hemma hos oss bänkade framför Solsidan såklart. Sedan såg vi... just det; en film - Black Swan, den blev jag verkligen inte imponerad av, se den INTE!

Imorgon jobb och sedan möte inför trender-kvällen.
See ya!

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0