110222

Jag är frusen så ska hoppa in i duschen snart. Jill och jag gav oss iväg på ett friskispass duktiga som vi är ;)
När vi kom hem hade Ricky åkt och tränat och jag hade inga nycklar med mig, typiskt! Men Jill var snäll som följde med mig upp till idrottshallen så jag kunde hämta nycklarna ;)

När jag kom hem från jobbet hade Älsko gjort spagetti och köttfärssås som var gudomligt gott efter träningen!
Ett tips: morötter i köttfärssåsen.


Chanel
Gillar kjolen, undra om man kan hitta någon liknande kanske.
Långklänningar tycker jag är så himla fint! Jag hittade en på Cubus för ett tag sedan men får nog vänta tills det blir lite varmare att använda den :)


Elie Saab
Snyggt med slapp uringning.


Balmain
Helt ärligt, jag skulle kunna ta alla kläder ur Balmains visning. Kolla!


Alberta Ferretti
Lace, lace, lace.

Så mycket fint det finns att titta på här.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0