110220

Söndag söndag.. Jill och jag tog en skön promenad förut annars har vi mest tagit det lugnt idag här hemma.
Jag får lite ångest över att inte göra något.
Jag vill liksom göra något när jag är ledig fast egentligen är det så himlans skönt att bara vila och vara just "ledig".

Blommorna jag fick av Ricky i måndags började sloka lite så jag klippte av dem och la dem i min vas från IKEA.


:)

Just det jag testade det nude-färgade nagellacket häromdagen, nedan ser ni resultatet.


Med ringen på sne :P

Igår åt vi tacos, drack vin, såg film och hade det trevligt hos oss. Kanske blir en sväng till mamma och dom snart för något måste vi ju hitta på!! ;)


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0