110214

Ojojoj vad folk vi haft i butiken idag :D Dagen har gått såå fort!

När jag kom hem fick jag fina rosor av min älskling <3



Här om dagen kläckte han ur sig att han ville ha en ny deo så jag snappade självklart upp detta och köpte en fräsch deo från HUGO BOSS och ett gulligt kort till honom.



Tänker på min kära, fina, underbara morfar som somnade in i lördags :(
Livet är fan inte rättvist, vem har bestämt att man ska dö?
Jag kommer sakna honom så oerhört mycket <3
Men nu får han äntligen träffa mormor igen, sin älskade som han har saknat så mycket.



Älskade mormor och morfar!
Ni har betytt så otroligt mycket för mig. Jag älskar er.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0