Juletid

Här kommer första bildbomben från julhelgen:


Älsko och jag i bilen på väg till Fjälster.


Madde sminkar Anna medans Ricky och Ted pratar fiskar ;P


Jocke mamma och Frida :)


Lite mys innan julklappsleken där vi tog hem en juleskumpåse, blåbärsvärmeljus, ett par turkosa ljushållare och en trisslott utan vinst. Av mamma och Jocke fick vi ett stort vitt lakan till sängen, en fin vit duk, presentkort, pengar, underlägg i form av svarta blommor (en stor och flera mindre) och en tomte.


Så åkte vi vidare till Carita och Micke där vi även där spelade julklappsleken. Där vann vi en tvål, ett litet svart hus som man kan sätta ett ljus i, turkos grytlapp och gryt(?)vante, stor karamellkungengodispåse och ett yatzy.
Av Gittan, Lasse, Emelie och Johan fick jag en pälsväst, Elsas hemlighet, frågespel, chokladfondue, en frän adresslapp man kan sätta på resväskan, en uppblåsbar nack-kudde, och en väskhållare. Av Ricky fick jag en svart sjal med vita stjärnor på från Lindex och en parfym (Versace yellow diamond). Ricky fick bland annat en stekpanna och en ny kaffebryggare som även jag kommer använda såklart ;) Av mig fick han ett par kalsonger, en grå skjorta och en klackring.


På juldagen vankas det alltid kalkon hos Kjell och Maud. Ricky busar med barnen :)


Det vankas alltid poker för grabbarnas del efter maten..


Vi tjejer spelar spel och umgås ;)


Sötnosarna Cilla och Lilla My (Jennie)


Emelie x 2 ;)

Mer bilder kommer i morgon kära ni.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0