Klänningar

Jag försöker ju verkligen hålla i mina pengar nu och köper inte kläder om jag inte måste eftersom jag behöver spara pengar till vår resa till Thailand. Det är svårt, riktigt svårt. Nu är det ju såhär va, att jag behöver en fin klänning till juldagen. Till nyår kommer jag att leta fram någon godbit ur garderoben för jag kan ju inte köpa två nya klänningar (enligt Ricky), herregud hur ska detta gå? Hjälp!

Har hittat en hel drös fina klänningar från Nelly.

















Vilken är finast?


//mli

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag gillar den blå bäst :) Kanske ska jag slå till på en ny klänning jag också!



PUSS

2011-12-15 @ 17:40:38
URL: http://lovedanceandlipstick.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ja den är fin ju! Tycker jag absolut att du ska ;) kanske blir någon i lkpg?



PUSS

2011-12-15 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0