Kräftskiva

Vad trevligt vi hade det i stugan i lördags! Ricky och jag åkte ut på dagen och njöt i solen. Det kändes som vi hade semester igen :P






Så började finfolket droppa in!


Det var så himla varmt och skönt ute!




Snyggt Simon :P


Camilla och Jocke :)


Malle!


Matilda kommer med goda kräftor.


Ricky också ;)


Love is in the air.


Fina folket!


Nam nam!


<3




Erik kunde inte bestämma sig för om han skulle ta den stora eller den lilla.


Pynt.





Sötis!


Jag hade min blåa blus från Kappahl.


Sötpar.


Malle och jag :)


Jocke somnade :O


Min dracula och jag.




Simon äter upp Malle!


:)


?


??


???


Snygg tjej?


Mys!


Så grillade vi lite me.


Stina och Pär.


:)


Några stollar som badade ;)


Stina och Björn :)


Ricky Pär Björn och Stina på väg hemåt igen.


Går någon sko sönder kan det vara bra att få bärhjälp ;P

Tack alla finingar för en trevlig kväll!

Så sov jag, Ricky, Matilda och Ricken över i stugan och på söndagen var vi på Astrid Lindgrens Värld.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0