Fixardag

Herregud vad vi har varit duktiga idag! Detta har vi sysselsatt oss med: städat, plockat undan saker, diskat, tvättat, rensat ur garderober och handlat. Kan vara något av de tråkigaste sakerna att göra en ledig dag men så skönt det är med ett rent hem. Då trivs jag som bäst!

I fredags gjorde vi Gittan sällskap som var ensam hemma eftersom Lasse var på golftävling. Vi hade med oss grillad kyckling och kamben som vi åt och sen doppade vi frukt och marshmallows i choklad. Mums mums!

På lördagen jobbade jag och sen åkte vi till Motala på 30årskalas. Rickys kusin Lars var det som fyllde gubbe ;) Vi gick tipspromenad, åt god mat, lekte lekar och hade det trevligt. Sen åkte vi hem runt 11 och när vi var hemma igen gick vi till Chaplin en sväng, men det kändes att man var rätt trött så vi gick hemåt ganska snabbt igen.



Gittan lockade Pär med vin och jag skrek mig hes. DRAAAAAA!!!!

Camilla var här ikväll och tittade på film med oss, vi såg Sucker Punch och det var en väldigt speciell film om man säger så men rätt frän.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0