100922

Blev en fika me Camilla på 48an idag, trevligt trevligt :)
Blev också ett medelpass på friskis förut. Känner mig extra duktig när jag pallrar mig dit ensam dessutom. tss.

Körde på hög midja idag :P





Från H&M

Vi har en sån där inspelningsbar boxer så det är perfekt att bara ha på den kanalen man vill titta på och sen spola tillbaka och börja titta när man vill. Hur bra som helst! Förrutom när den stänger av sig själv och när jag sätter på den igen är det "live" och jag kan inte fortsätta titta från det stället jag var :( buhu! Tur att TV4play finns då :)

Idag när Emelie ringde blev jag så glad! Dels för att vi pratade massa om EGYPTEN och dels för att det ska bli sååå kul och ses igen!

//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0