101031

Helgen är snart slut, varför går alla helger så snabbt? Jag tycker det är så gutt att vara ledig, visst jag trivs jättebra på jobbet men det är rätt skönt att kunna göra vad man vill ;)

Den här helgen har spenderats med vänner och familj. I fredags var jag, Ricky, Jill och Erik på kinan och sen drog vi hem till oss för lite filmmys. I lördags blev det jobb för min del och efter jobbet åkte Ricky och jag ut till stugan för att hämta lite stenar till det nya akvariumet. Senare åkte vi till mamma en sväng för lite trevligt sällskap och god mat. Lite senare hängde jag på Madde och Maria till deras vänner för lite singstar och när de drog vidare till Harrys hämtade jag Ricky hos Pär.

Idag gick vi upp vid 11, trodde vi, men sen visade det sig att den var 10. Vi hade ingen aning om att det var idag man skulle vrida tillbaka klockan. Hur kan man missa det? haha.
Var en sväng på Resecentrum för att checka in det nya säljsystemet, sen var jag hos Camilla en stund tills Ricky hämtade upp mig och vi åkte till Lasse och Gittan på middag. Älggryta serverades det, mums! Snacka om att vi är bortskämda, middag borta två dagar i rad :P För en stund sen va det Ensam mamma söker hos oss med Jill och Erik. Har nog tittat på varje program sen det började :)


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0