101028

Såå slut jag är. Alltså inte trög men aa ni fattar. Jag måste bli bättre på att blogga! När ja får min Iphone så kan jag göra inlägg lite oftare och lättare (hoppas jag). Som det har varit nu hinner jag knappt med, i tisdags var Maria och jag på håltagningskurs i Göteborg :) så idag fick jag ta mitt första riktiga hål i näsan på en tjej. Kul va?!
På kursen fick vi vara modeller åt varandra så jag fick ett till hål uppe i brosket (mm fräscht) och jag fick ta ett på Maria i hennes ena örsnibb.

Vi sov på samma hotell som kursen var på.


Mitt nya hål. hehe.



Peace.



Galej på Folkets park.
Madde Camilla Jill och jag.



Malle Purre Ricky och Danne.





Nej nu får det bli sängen, jobb i morgon igen så jag måste vara pigg då ju. Kom och ta hål i örat eller näsan vettja!

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0