101010

Igår blev det pumpen. Först var vi hos Madde sen en sväng hos oss sen hos Madde och Marias kompisar och sist på förfest i Södra vi :) Mycket trevlig kväll!
Igår blev det som sagt jobb och efter det gick Madde och jag på marknaden. Jag köpte lite karameller på marknaden och ett nudefärgat glittrigt linne på Downstairs och Madde köpte ett läderarmband.



Sa jag att jag snöat in på leopardtemat? :P heh (fyndade en tunika på Cubus för 40 spänn)



Ricken och Älsko :)



Jag och Blunder :P

Idag har vi haft mamma, Hans och Jocke på besök, mys mys, och tidigare idag var jag och Camilla på långpromenad i det fina höstvädret. Snart blir det söndagsmiddag hos Lasse och Gittan. Kan bli Bio med Madde lite senare.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0