101130

Jag trivs så bra med mitt jobb :)

* Jag får hjälpa våra kunder.
* Jag har underbara medarbetare <3
* Är rätt så mysigt och fränt att få ta del av andra människors val av ringar till förlovning och vigsel.
* Man får hur många bra tips som helst till julklappar och presenter.
* Den ena dagen är aldrig den andra lik, det finns så mycket olika moment att göra.
* Det är grymt kul att skylta och bestämma hur smyckena ska exponeras.
* m.m...

Tänk att just jag skulle få chansen att få komma till en så rolig och intressant arbetsplats. För er som inte vet var jag arbetar är jag på Guldsmeden i Vimmerby, en smyckesaffär.


Här är jag, Ulrika, Maria, Linda och Angelica utanför butiken när vi hade Efva Attling-dag.
Maria och jag arbetar ihop i Vimmerby, Ulrika är en av våra chefer och hon kommer ibland och arbetar med oss i Vimmerby. Linda och Angelica jobbar för Efva Attling.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0