101109

Kul att typ halka sig hem och bli dyblöt av att en bil kör förbi mig på vägen :O Kan det inte va lite kallare så snön ligger kvar istället för att bli slask?!

Idag var Agneta från Pandora hos oss i butiken och hjälpte oss att bygga ihop skåpet vi fått samt att fixa och göra fint bland alla berlocker. Det blev himlans fint och bra tycker jag :) Efter jobbet var det musikal på schemat för min del. Är alltid så kul att komma dit och få dansa, sjunga och spela teater! Idag fortsatte vi jobba med en slagsmålsdans, hehe.

Shit vad dagarna och veckorna går fort...imorn är det onsdag redan. Ricky sitter och spelar tv-spel nu och förut kom han in till mig och sa förlåt att jag är lite tråkig idag men jag har fått hem ett nytt spel. Men han hade gjort jättegod mat tills jag kom hem; spagetti och köttfärsås, så det gör ju inget då :P

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0