101107

Helgen tillbringades i Linköping hos underbara Malle :) Jag, Ricky, Danne, Pär och Ricken åkte upp i fredags kväll och vi gick på bio - Due date. En fantastiskt rolig film, se den! Sen gick vi hem till Malle för lite myskväll.

Lördagen klunsade vi om vem skom skulle gå och köpa frallor till frukosten, Ricky förlorade men det slutade ändå på något konstigt sätt att Malle och jag fick gå och handla :P Efter frukosten gick vi ner till stan en sväng för lite shopping och fika. Ska visa imorn vad det blev för inköp för min del. På vägen hem köpte vi med mat från Wokaway och efter maten vilade vi en stund för att sen peppa loss för kvällen. Först blev det förfest hos Malles kompis Kenny, roligaste och galnaste festen på länge :P, sen blev det utgång på Platå innan vi alla somnade sött efter en lång härlig dag och kväll tillsammans.

Söndagen var som den brukar vara sådär dagen efter hehe, och det pratades vilt om en viss spya(!) som jag inte tänker gå in närmare på. haha. Men för övrigt en mycket trevlig och galet rolig helg hos Mallan <3
Tack mina darlings!

/mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0