101102

Idag fick jag vara ledig för att hänga med Ricky till Kalmar för det var tatueringsdax för honom igen. Det va skönt att komma iväg sådär på en sketen tisdag. Fyndade två fina tröjor:



Aima 200kr
Flash 150kr


Kom hem runt halv 15 och jobbade till 18 med huvudvärk, urk! Sen när jag kom hem tog jag en tablett och joinade Älsko som låg och snosade i sängen med huvudvärk, han också(!) va nog resfeber. Haha som om jag inte vet innebörden av det :P
Jag längtar till helgen när gänget drar till Malle för mys, bus och fest! Så kul vi ska ha :D Vi ska på bio, sova trångt tillsammans, äta frukost på något mysigt fik, SHOPPA, festa och ha det gött!

För ett tag sen köpte jag en härlig tröja i gammelrosa färg på Vero Moda.



Haha ser ni the nerd som sitter och gibbar?



Ledig klädsel = utan smycken hehe.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0