100506

Jöbbe jöbbe o jöbbe. Ja gör inge annat känns det som.
Idag gick jag upp vid 6.00 o kom hem 18.20 typ.

Mår sådär i min hals o min näsa är inte okej så jag tog svängen förbi apoteket.
Kom därifrån 360kr fattigare. KUL? NO.

Men det var roligt på Guldsmeden idag för jag börjar känna mig säkrare o säkrare.
Det blir automatiskt mycket roligare då!

Ja har glömt att berätta om mitt cellprovsbesök hos gyn förra veckan. Shit alltså! Jag är såå mesig. Höll såklart på att svimma flera gånger om fast det inte alls var farligt o det gjorde inte alls ont. Knasiga jag.
Jag blev kritvit i ansiktet, min tinnitus tjöt så högt att jag knappt hörde vad hon sa. "Du ska få lite vatten..." tror jag hon sa för jag fick det iaf. Så skulle ja försöka klä på mig kläderna igen..va tvungen o sätta mig en stund annars hade jag tuppat av. Sen låg jag i deras soffa i väntrummet en stund tills jag kände mig stabil igen :)

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh gumman jag har också gjort cellprov.. jag dog också... höll på att börja gråta.. hon ba.. är du okeeej!??! haha AS IF... håller på där och gräver! icke okej..



Fina converse och fina du! <3

saknar dig!

2010-05-08 @ 14:58:25
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa fy fan så hemskt ju! Tur man inte gör det så ofta.



Tack honey!

Saknar dig me! <3

2010-05-09 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0