100128

Min födelsedag var jättebra!!
Ja fick en digitalkamera på morgonen av Ricky o hans familj. Ricky o Lasse kom upp o sjöng med en enkel tulipan!! såå söta! :D Gittan var magsjuk stackarn :(
Så på kvällen firade vi hos mamma! Fick pengar, pajform, blommor, strumpor, trosor, choklad o så ;)



Mamma <3 fyllde ju år 22 januari så vi firade henne oxå :) hon fick ett roughe och en parfym med tillhörande hudlotion av mig o ricky.

Den 20 januari hade jag o min klass en föreläsning om Värdskap för lite blandad publik på teatern på Gymnasiet i Vimmerby :) det va nervöst men himla roligt!



Förra helgen blev det en tripp till Norrköping för o fira Emelie o Johan som tog examen! Grattis till er!!
Åkte upp fredagen o firade med deras familjer. På lördagen blev det en sväng på stan o käka på Olearys för att på kvällen gå o festa med deras vänner :) Mycket skoj! Så åkte vi hem på söndagen, tog en avstickare till Linköping för o hälsa på Vickan lite :) så fiint ni har fått det! <3



I veckan har ja mest pluggat men idag har ja hunnit med att klippa o slinga mig :D


blev lite fynd på stan me ;P två par träningstoppar på Intersport o en bh på Lindex.



I helgen blir det party at my place (mammas hus)!! :D en försenad födelsedagsfest! kommer bli grymt!

//mli

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin du blidde i håret ju gumman:) En sån där bh har jag me kollat på säg sen om den är bra:) ser ju väldigt skön ut hehe:) Ses snart:D puss

2010-01-28 @ 23:07:27
Postat av: Emelie

Tack stumpan :) ja tror den är bra. ska kanske ha den under en klänning imorn :P skön är den iaf! Det gör vi :D Puss

2010-01-29 @ 19:08:23
Postat av: Vickan

Ja så fin du blev :) köpte du den på Lindex på rean? fanns det några fler? skulle ju oxå behöva en tills imorrn :P puss

2010-01-29 @ 19:45:24
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack sötnos ;) det va ingen rea men det va på lindex :) inte i den storleken 36/38 tror ja inte..men de kanske finns en nu :) puss

2010-01-29 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0