100118

Jobbat heela helgen. Puh! Hann med massa plugg under tiden vilket va himlans skönt.
Så fick jag nån konstig "sjukdom" i lördags på jobbet.. mådde asilla, var likblek och kände mig svimmfärdig.
Mamma kom ner med proviva och choklad som jag åt lite av i hopp om att det var socker eller något jag behövde.
Så mådde jag mer illa och var tvungen o spy :S vet inte va som hände! ja åkte hem efter jobbet o sov ett par timmar sen var ja fit for fight efter en dusch. Åkte till Malle för att sedan gå vidare till Ally. Vi va 9 tjejor som drack gott o snackade skit hehe :P ja Malle Jill Camilla Jesse Ally Frida, Sofie och Ninna. Mycket skoj! Sen gick malle o ja till Harrys o träffade madde o maria :)

Idag har det blivit plugg i Hultsfred me Icka o Therese :) Vi va hos Therese o hon bjöd på jättegod soppa :)
Var på danspasset igår o idag blev det bas pulsjympa. Duktiga vi är Camilla o ja ;)

I torsdags va Vickan o ja på relaxen o bubblade o badade bastu :P göttgött! sen hjälpte ja henne att bada Gucci o Smirre :P fy stackars katterna..ja skrämde säkert upp dom ännu mer så rädd som ja va :P haha nee men det gick bättre än va ja trodde att det skulle göra iaf :)
Hoppas ni har det bra i Linköping nu Vickan Samuel Gucci o Smirre <3

Vad är det för en dag imorn..är det en vanlig dag..nej det är ingen vanlig dag för det är..? ;)

//mli

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du har fått en blogg-award av mig.

Kolla min sida :)

2010-01-27 @ 20:09:14
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0