100111

Idag började skolan.
Alla gjorde varsin presentation om sin LIA-plats o vi hade det mycket trevligt :) Det va kul o träffa alla igen!
Camilla o ja gjorde vår comeback på Friskis idag. Skönt!

I helgen har jag varit ledig! Mycket skönt. I fredags blev det lugnt hemma hos Ricky med Lets dance på tvn. På lördagen följde jag med Jill o Malle till Hagadal i Hultsfred o simmade. Det va skönt o det kändes sen på söndagen att simtagen hade gett träning i mina armar. hehe. På kvällen blev det bio me Ricky - Sherlock Holmes. På söndagen åkte jag, Ricky, Ricken o Pär till Simhallen i Linköping. Sara kom o joinade vilket var himlans kul tycker jag :) Efter badet blev det Donken o en tripp på Ikano. Jag fyndade en tunika o ett par trosor :) 68 spänn.



När vi kom hem blev det en promenix med Camilla o vi tog en avstickare till Jill där hon o Malle satt på röva..haha :P sen fick vi med oss Jill på en liten promenix till o sen va ja mör i kroppen vill ja lova. Kollade på Click som gick på tv o tjöt en skvätt. Någon mer som gjort det till den filmen? Jag är iofs inte sen på o fälla en tår vid ett "special moment" som typ kan vara när jag ser en annan människa gråta. :S Men jag antar att jag inte är ensam om det :P hihi

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0