100107

Hemma efter en fika me Vickan på epok o lite spring i stadens affärer :)
Fyndade allt detta på JC-rean två t-shirtar med djup skurning i ryggen från Rut m.fl. en sweatshirt i leopardmönster och en t-shirt/klänning från crocker.



Idag har jag pluggat lite o gjort lite ärenden som behövde fixas. I tisdags firade vi Vickan på hennes födelsedag! Vi åt mat på Sweet Chili o senare fortsatte vi hemma hos Vickan o Samuel. Fick massa gott att äta o dricka, o så spelades det musikquiz...mitt lag hrmmhrm förlorade, ja fattar inte varför men men. Hehe! Jag Vickan Sara o Ella drog sen vidare till Pumpen. Det var en helgrym kväll som jag sent kommer glömma! Måste komma på något bra att hitta på när jag själv fyller år ju :) någon som har ett bra förslag?



<3

//mli

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag instämmer med helgrym kväll :) jadu jag förväntar mej att vi har det lika roligt på din fest ;) hihi hur det nu än blir! puss

2010-01-07 @ 22:08:24
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

;) hehe det hoppas ja att det blir! Puss

2010-01-07 @ 22:16:48
Postat av: Sara

Hehe ja det var en väldigt rolig kväll:D Jag längtar tills du ska ha nåt emelie, vad det än blir hehe;)

Fina kläder du har köpt förresten:) puss

2010-01-07 @ 22:59:07
Postat av: Emelie

Ja me Sara ;) Tack :) Puss

2010-01-08 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0