100106

Jag är såå dålig på att uppdatera ju! Fy på mig.

Har ju varit i Norpan o träffat Jenny o Mye! Vi hade det mysigt med fest, julbord, julbak, julklappsutdelning m.m.
Här är en bild på julklapparna jag fick av Jenny o Mye:



Love U!



Var på Olearys o firade Fia me ju! kul kul :)



Julen var underbar! Jag firade med min familj och mina släktingar hos morfar. Det blev mys, bugg, julklappsspel o massa bus som vanligt. Senare åkte jag vidare till Rickys släkt. Fick lite gröt, lekte med Joel o busade med Rickys kusiners katt Maja :)
Julklappar: Resväska, kjol, tröja, linne, halsband, topp, snöhalsband, biljett till Sonisphere, väggalmanacka, film, presentkort 500, presentkort 300, armband, bäddset, trosor, örhängen, namnhalsband, ljus, ljusfat, ljushållare, väggalmanacka med bilder från Tunisienresan, bodybutter. Tror det va allt. Huur bra julklappar som helst! :D

Bugg



Madde o ja :)



Älsklingen o ja



Juldagen var som vanligt galen :P Var hos Rickys släkt en stund o spelade kort me alla tjejer :) killarna satt i köket o spelade poker :) senare blev det party hos Vickan o Samuel! sååå kul! Helt sick som vanligt ;)




Vi brudar rockar mest ju ;)



<3

Så kom Nyår med massa festligheter. Först blev det nyårssupé på Sweet Chili med Ricky, Danne o Pär. Jättegod mat och mycket trevligt sällskap :) Sen bar det iväg till Johan o Emelies kompisar Tommy o Fia. Madde o Maria kom o joinade vilket var himlans roligt tycker jag :) Vi röjjde hela natten o det va hur kul som helst.





Hoppas 2010 blir grymt för er alla! <3

//mli

Kommentarer
Postat av: Jen

JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIG!

2010-04-03 @ 23:27:54
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0