100203

Vi fick lägenheten! :D helt sjukt! Är fortfarande lite i chock :P haha
Jag ringde honom idag o frågade om han hade bestämt vem som skulle få den..då sa han: ja jag tror det men det är fortfarande några frågetecken...jag sa att vi verkligen var intresserade av den då sa han: men jag hör av mig till er.
Bra tänkte jag.. nu har han bestämt att någon annan ska få den...vi trodde det var kört.
Så ringde han en o en halv timme senare: är ni redo o flytta?
Ja ba: va vadå får vi den? :D hahaha
känns sjukt bra iaf! Vi flyttar in den förste mars. 100 kvadrat, nya tapeter överallt, eget garage, uteplats m.m. ;D
Storgatan 66 here we come!

I helgen hade jag min försenade födelsedagsfest hos mamma :) himlans skoj me mycket dans, sång, snack, bål, onyttigheter, skratt o finfina presenter!! :D
Fick fina blommor av Ella, Becca, Vickan o Sara :)
Ett par tjusiga örhängen o ett armband av Sara o Vickan ( som de hade designat själva) ;)
En skitsnygg klänning med nitar på axlarna från Lindex av Camilla, Malle o Jill :)
O en vinflaska av Stella :)
Tack alla finingar!! <3 NI är för bäst!
Så kom ju Ricky Pär o Ricken som joinade oss flickor :)

//Mli




Kommentarer
Postat av: Vickan

Synd att inte lägenheten ligger i Lkpg bara ;) hehe. Grattis igen! Nu har vi två inflyttningsfester att se fram emot framöver :) puss

2010-02-03 @ 20:21:32
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa men man vet ju inte hur länge vi bor här :P Tack gumman! Ja! ;) Puss

2010-02-03 @ 22:21:14
Postat av: Sara

Säger också grattis igen:) Är så glad för eran skull! puss

2010-02-04 @ 10:53:10
Postat av: Emelie

Tack gumman :) puss

2010-02-04 @ 10:55:21
Postat av: Cilla

Grattis till nya lägenheten :) Så himla kul att ni fick den! Kramar

2010-02-04 @ 21:50:14
Postat av: Emelie

Tack Cilla! Ja vi är så glada så :) hihi du får komma o hälsa på sen! Kramar

2010-02-05 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0