101227

Såhär valde jag att se ut på julafton:


Svart klänning, glittriga strumpbyxor, svart cardigan med spets i ryggen och julröda pärlor i öronen :)


Lite julklappar :P

Först var vi hos morfar på julafton med mamma bror Jocke och kusin Anna
<3 Mycket mysigt med fika och julklappsutdelning.


Mamma blev glad för gottekorgen och sin mysdress :)

Sen fortsatte vi till stora tjocka släkten Ekelöf. Vi var väl en sisodär 25 stycken (!)
Himla mysigt <3

Juldagen var vi uppe i god tid för att förbereda för festen vi skulle ha på kvällen. Kom lite sent till Kjell och Maud där det traditionsenligt vankades kalkon.


Emelie och jag i våra fina mössor som vi fick av Lasse och Gittan.


Jag körde på den lilla röda :)

Sen var det dags för party!


Kvällen var grym!


Lollo och jag :)


Jag och Vickan <3


Sandra Ella och Sara :)


Kusinerna <3


Tack alla för en rolig kväll <3

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0