101212

En sån härlig dag, soligt och så. Känner lite för att åka pulka ju.
Förresten jag vann ju en budgivning på Tradera :D


Denna är nu min <3

Igår blev det party hos Danne och vidare till pumpen. Trevligt trevligt.


Jag och Jill :)


Ursäkta ursäkta ursäkta!! Hahah jag dör lite.


Lite lekar blev det oxå :P


Jag hade min nya cardigan med spets i ryggen från Cubus.

I torsdags lyxade vi till det med lite smarrig dessert till filmen. Vaniljkesella med blåbär, hallon och digestivekex.


Jills påhitt som var mumma!


En favorit just nu är mina sköna svarta jeansleggings från Cubus och den sköna koftan jag hittade på Flash i Kalmar :P

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0