101208

Det blev en promenad idag :D Camilla och jag gav oss iväg vid 8 i morse. Sen va mamma och jag duktiga och körde ett aerobicpass på friskis me :)

Beställde ett nytt simkort och abonnemang hos 3 förra måndagen den 29e, i fredags förra veckan ringde jag och frågade när de skulle komma.

- Det har blivit något fel. Du har det hos dig på måndag senast tisdag.

Okej tänkte jag, så bra då. Men tror ni jag fick nåt simkort igår? Nej. Så jag ringde igen och förklarade att någon hade sagt att jag skulle fått det i tisdags.

- Det har blivit något fel, vi skickar det på onsdag så har du det på torsdag.

Det hoppas jag verkligen! Tänkte jag säga men jag sa lite ynkligt:

- Okej, tack så mycket.

Undrar om jag får något simkort imorgon...

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0