101207

Checklista en helt vanlig tisdag.

- Avböjde morgonpromenad och somnade om. Bad, really bad.

- Tog högklackat ist för gummistövlarna. Gör inte om det.

- Jobbade 10-18. Mycket folk! Skoj skoj.

- Gick hem i högklackat...

- Tittade om vi hade fått någon rolig post, men icke. Eller jo mitt Lindexkort som jag beställde i maj.

- Sa: Hej gubben! och pussade på Rickys kind eftersom han har munsår.

- Så tittade vi på alla nya fiskar som flyttat hem till oss idag. Så fina! :D

- Rörde ihop en ljuvlig middag bestående av makaroner med baconsås. Mums!

- Tog ett par bekväma skor och gick till musikalträningen.

- Dansade med träpinnar och rullade runt på golvet :P

- Begav mig hemåt och mötte min kära mamma på vägen så vi snicksnackade lite <3

- Kom hem igen och kollade ett avsnitt av Desperate.

Imorn gör vi ett nytt försök på första punkten.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0