091129

Nu är det (snart) jul igen, o nu är det (snart) jul igen o julen...tralala
Var på stan idag med Malle & Jill, vi tittade runt i affärerna och hittade lite smått och gott.
Vid tretiden bar det av till farmor på adventsfika, mycket trevligt.

Igår var Ricky och jag på bio, Gittan hade vunnit biljetter till Luftslottet som sprängdes så vi fick gå på den :)
Sen blev det mys hemma hos Gittan och Lasse med god mat och lite kortspel.

I fredags jobbade jag en sväng, tog en pizza me Ricky och Ricken, sen blev det lite förferre hos mig me Madde och Malle :) Vi drog en runda till Harrys och sen tog jag taxi hem till Älsko.

Sista veckan på praktiken hos Jennie och på onsdag är det dags för Eldshowen!
De sista två veckorna blir på Effect, hoppas på två spännande, roliga och givande veckor.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0