091123

Grus i ögonen känns det som jag har nu. Får snart lägga mig hos älsko i sängen och sova. Han bara speler o speler :P heh

Helgen har varit kanon! I fredags åkte vi gokart med Vickan o Samuel, huur kul som helst! men man fick rätt ont i kroppen efteråt, men det var det såklart värt! Sedan blev det mumma på Bryggis.
Tack finaste för en mycket trevlig kväll <3

Lördagen bjöd på jobb på Resecentrum och sen var det maskerad på kvällen!
Kvällen till ära var jag och Ricky: Adam och Eva :P hah Jag hade en trevlig kväll och träffade många nya människor.

Söndagen blev seeg. Jag sov till 1 och runt klockan 2 ringde jag Ricky som höll på och hjälpte Pär och hans pappa med att röjja lite grejer. Då skulle de äta på kinan och frågade om jag ville följa med..tackar jag nej till det? needå. Så va Uffe (pärs pappa) så snäll och bjöd mig på mat också. Tack snälla för det :)

Nu är det en helt ny veckas praktik som väntar. Nice.
Blev en promenad me Malle och Camilla förut, alltid lika skönt! <3

/mli



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag o Tim vill me köra gokart:) Får göra det nån mer gång så vi kan följa me haha. Hoppas allt är bra annars:) puss

2009-11-24 @ 13:01:59
Postat av: Vickan

Ja vi får dra ihop ett gäng o köra turnering tycker jag! Vet att Egge o Matilda också är sugna :) puss

2009-11-24 @ 13:21:02
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vore hur kul som helst! Det tycker jag att vi gör :) puss

2009-11-24 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0