091115

Helgen har spenderats i stora staden Stockholm. Var på 40 årsfest hos Patrik och Mirka.
Det var väldigt trevligt med god mat och många skratt! Tack alla underbara som var där <3
Vi sov i en lägenhet som inte var alltför fräsch :P haha guud så äcklig den var. Men det va roligt sällskap iaf ju! hihi

I morgon börjar praktiken hos Jennie, hon hade en massa uppgifter som jag ska få sätta igång med direkt. Det ska bli såå spännande! Madde har ju praktik där samtidigt så det ska bli ännu mer skoj tycker jag! :D så kul o ses!  Äntligen.

Hann med att träffa Malle o Jillan en sväng i fredags, hade så gärna viljat va me er o partat ju ;) men man kan ju tyvärr inte vara med på allt. Hoppas det blir mycket "giirlhangout" framöver.

/mli


Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack själv för en trevlig helg =) Jag kan nätt och jämt repat mig efter den ofräscha lägenheten ;)

2009-11-19 @ 07:32:44
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0