091201

Var hos Carola på Hårmix idag o slingade håret :) så nu är det lite ljusare igen. Gillas!
Är så skönt att bara sätta sig o bli ompysslad i håret o prata om stora o små ting här i världen :)

Ska jobba både på Resecentrum o Allaktivitetshuset i helgen, gött me pengar.
Jobbade idag, 6.35-12.30, segt o gå upp så tidigt kan ja ju säga..hah

Imorn är det Eldshow i Ronjas Mässhallar kl 19...kom dit!!!
Det är Kulturskolans elever som kommer spela teater, dansa, sjunga, spela musik o hitta på massa annat skoj för er! Jag kommer vara där iaf ;)

Min pojkvän verkar vara inne i ett stadie då han spelar tvspel nåt så f*rbannat.
Någon som har samma problem? hehe

/mli


Kommentarer
Postat av: Vickan

Mmmm.. Har en här hemma som tar alla tillfällen i akt att spela :P Ska vi träna på torsdag? puss

2009-12-02 @ 08:50:41
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag har en pojkvän som spelar hela tiden! Ingenting är så viktigt som tv-spelandet. Min teori är att man får göra tv-spelstider och tv-tider. Usch för tv-spel! Kramar!

2009-12-02 @ 12:34:53
URL: http://alacilla.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hehe ja är inte ensam då trots allt :P ja får föreslå det Cilla. Ska föra över pengar till dig me. Sorry att det har tagit sån tid.



Ja det tycker ja vi ska Vickan :) Puss

2009-12-02 @ 12:40:35
Postat av: Sara

Jag har haft samma problem som du, Tim spelade hela dagarna o jag hade inget att göra:P Nu är det bättre så Ricky lugnar nog ner sig snart me haha:P puss

2009-12-02 @ 14:50:29
Postat av: Cilla

Vad gäller pengarna Emelie är det ingen fara! Ta det när du tar tid (och råd)! Kramar

2009-12-02 @ 15:40:33
Postat av: Emelie

Hehe va skönt o höra Sara ;)



Okej :) jag förde över 170 kr idag till dig Cissi.



Kramar

2009-12-03 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0