260809

Nu har skolan dragit igång igen. Känns skönt o börja men samtidigt lite segt, det är ju trots allt rätt gutt me sommarlov ;)

Kom hem i söndags från en galet rolig vecka i Tunisien me Jenny o Mye!! :D
Vi solade badade festade shoppade dansade drack och åt gott o hade det gött!

I måndags efter skolan va ja o dansade i Allaktivitetshuset. Madde hade en lektion där för de som ville i modern dans. Det va jättekul! har fortfarande ont i musklerna :P heh

Igår åkte jag till Älsko o åker hem imorgon tror jag, vi hade en ledig dag idag från skolan.
Ska kolla lite rum imorgon på Ronja igen för till helgen blir det att flytta dit :D
Får hoppas på att du kan hänga me o titta ju Vickan ;) o ge mig lite råd o tips på vilket rum ja ska ta :)

Måste dela med mig av en superbra nyhet!
RICKY HAR FÅTT JOBB I VIMMERBY!!! :D :D :D (eller i Södra Vi närmare bestämt, på Rör Bengt)
Är så himla lycklig o glad för hans skull o min såklart :P heheh
Vi kommer bo på Ronja nu först o sen såsmåningom flytta ihop ;) Längtar!


Nehepp ja ska väl sätta på potatisen för R slutar ju snart ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken rolig nyhet=) Då får ni också äntligen tillbringa mer tid tillsammans. Härligt, härligt! Krams

2009-08-27 @ 17:10:03
URL: http://alacilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja!! Visst är det härligt ;)

Hoppas allt är bra me er! Kramis

2009-08-27 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0