Vabb

Får bli bättre på att uppdatera här känner jag. Men sedan jag började jobba känns det som tiden inte finns till för det. 

Jobbade bara i måndags den här veckan och sen har jag varit hemma med Lia som blev sjuk natten till söndagen. Febrig, snorig och lite hostig. Fick mig en släng av bacillerna jag också, men nu mår vi bättre både Lia och jag. 
Ricky började jobba i tisdags efter pappaledigheten och nu på måndag ska Lia börja gå på dagis "på riktigt"!

Sjuklingarna.

Förra helgen var vi på dop för Siri, Lias syssling, på lördagen. Vi skulle gått på första simningen för säsongen i söndags men Lia blev ju sjuk så det fick bli en städ-dag hemma istället.

Inatt är Ricky och Ludde iväg med husbilen och fiskar så Lia och jag är ensamma. Vi hälsade på hemma hos Lasse och Gittan förut ikväll efter en promenad till Ica. 

Imorgon bär det av till Kalmar för att umgås med Annelie och Vickan med familjer. Ska bli såå kul!!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0