Vabb igen

När jag hade varit på jobbet i typ en halvtimme ringer de från Lias förskola och säger att Lia har kräkts två gånger, lilla gumman. Det var bara att åka och hämta henne och åka hem igen. Men sedan vi kom hem har hon inte kräkts något och hon har ätit bra och varit pigg. Så pigg att hon hoppade över middagsluren, men hon somnade gott, och snabbt, innan 20 ikväll. Vi får ändå stanna hemma imorgon ifall det är något som smittar.
Jag kände mig inte helt okej heller idag, höll på att svimma på morgonen och har haft ont i huvudet, nu känns det som tur är bättre.
 
Som jag skrev i det förra inlägget började Lia bli förkyld i slutet på förra veckan och hon fick en så jobbig hosta. Ricky var hemma med henne i måndags, känns som vi börjar bli vana vid det här med att vabba.
 
Efter jobbet i måndags hämtade jag upp Jill och Camilla och så var vi och käkade plankstek på Brygghuset. Det fick bli en hallonpannacotta till efterrätt också. Hur gott du vill! Är alltid lika kul att ses, måste bli oftare.
 
 
I tisdags var vi bortbjudna till Pontus och Wendela på middag. Det var så trevligt att ses och kul att få se hur fint de har fått det i sitt hus. Så lyxigt att få äta god mat två dagar i rad med.
 
Är så sugen på att göra om här hemma och inreda med nytt, synd att allt ska kosta pengar bara.
 
En sån här lekmatta från Elodie Details skulle passa så fint i Lias rum.
 
Mr Maria Lampa Miffy Small Vit
 
Likaså en sån här lampa från Jollyroom!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0