Anita

Idag har både Lia, jag och min mamma namnsdag, vi heter alla Anita. 
Vi har varit på BVC för 1,5-årskontroll, Lia följde kurvan och har gjort det hela tiden. Så fick hon spruta vilket inte var så skoj, men hon fick en gullig liten mjukis-igelkott och den gillade hon. Sen var det dags för dagis och den här veckan har lämningen varit rätt jobbig. Lia har klamrat sig fast om min hals och varit ledsen. Hon förstår att mamma ska lämna henne :( igår blev det så jobbigt att tårarna kom även för mig. Hoppas det vänder snart!

Lasse och Gittan var förbi på kaffe ikväll, och Lia fick en fin jacka.

Underbara unge! <3 

Vi var ju i Kalmar i helgen, det var så mysigt och kul att ses! Vi åt och drack gott, lekte och på söndagen var vi och shoppade. När barnen somnat på lördagen satt vi och snackade in på småtimmarna. Det här får vi göra oftare tycker jag :) 

Ricky har också varit förkyld i några dagar nu, vi får hoppas det dröjer tills nästa bacill når oss. Håll tummarna!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0