ALV

Lia och jag var hemma i fredags och hon verkade pigg och frisk till en början men efter middagsluren var hon ledsen och senare fick hon feber. På lördagen var hon bättre och när jag kom hem från jobbet låg både Lia och Ricky i vår säng och sov. Jag var inte sen på att lägga mig där också och sen sov vi någon timme. Johan och Emelie har varit hemma i helgen och då vill vi ju passa på att ses såklart! Ricky Johan och Lasse drog iväg på hockey så jag och Lia gick bort till Emelie när vi vaknat till. När grabbarna kom hem åt vi tillsammans och hade det mys ute i det nybyggda uterummet/inglasade altanen, vill också ha en sån!
 
Är man liten kan man få plats i en dockvagn ;P hihi!
 
 
Idag vaknade Ricky med halsont så Lia och jag tog med oss mormor till simmet och sen var vi på ALV.
 
Tittar på Pippi Långstrump.
 
<3
 
Det har varit så härligt väder idag!
 
Finaste Lia!
 
<3
 
 
 
Tack för idag kära mamma och Lia <3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0