Vad vi har gjort

Förra lördagen var det barnens dag på torget. Jag, mamma, Hans och Jocke tog med oss Lia dit. Vi hoppade i hoppborgen, vann fina vinster i lotterierna och Lia fick en ballong av clownen. Så fick hon testa fiskedammen och hälsa på Kalle. När vi kände oss klara tog vi en fika på Royal. Stort tack till Carita och alla som fixat och styrt med barnens dag, det var verkligen en toppendag!


På söndagen var vi och simmade på förmiddagen och på eftermiddagen träffade vi flera ur föräldragruppen. Det var så kul att ses och se hur stora barnen blivit! Vi sågs i sporthallen i Silverdalen och så fikade vi tillsammans. 

Veckorna rullar ju på som vanligt men i onsdags var det Me and I-kväll hos Cilla. Jag köpte en klänning till mig och Gittan köpte fina kläder till Lia som hon ska få i julklapp. 

De tog kort på Lias förskola i veckan, såhär fin var Lia:

<3

Camilla och jag tog en fika i veckan också på min lunch, är alltid så mysigt att ses.

Den här helgen har spenderats i Stockholm. Ricky åkte upp i fredags med Pär. Lia och jag sov hos Lasse och Gittan i fredags så åkte vi upp tidigt igår. På kvällen firade vi Rickys kusin Daniel som fyller 40, vi åt god mat på en restaurang och så fortsatte vi till en bar innan vi åkte hemåt. Idag har vi tagit det lugnt hemma hos Emelie och Johan, nu sitter vi i bilen på väg hemåt.
Tack för den här helgen <3

Hoppas ni har haft en fin helg!

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0