Oktober

Det är alltid så skönt när de där veckorna kommer då jag är ledig fre-sön! Vi tog det lugnt här hemma på morgonen, låg kvar länge i sängen och gosade. Sen åt vi frukost och så började jag städa med en busig Lia springandes runt benen :P medan Lia sov fortsatte jag med städningen. När hon vaknade skulle vi gå ut och möttes av mamma och Hans som plingade på dörren. Vi var ute i det fina vädret en stund tillsammans och jag passade på att ta undan lite krukor och sopa upp löv på framsidan. På eftermiddagen och kvällen har vi haft fredagsmys hela familjen.

Min lilla busunge <3 

I onsdags var vi och firade Gittan som fyllde 55! 

Lia och farmor <3 


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0