Långledigt

Njuter av fyra dagars ledighet tillsammans med familjen. I torsdags var jag och Lia hos Sara och Moa i Åtvidaberg. Vickan och Lee var där också och det är alltid lika mysigt att ses! Nu leker tjejerna mer och mer med varandra och det är så roligt att se :)
På kvällen var Lia jag och Gittan på ALVs höstmarknad. Två sorters glögg fick följa med hem, saffran och blåbär.
Både Ricky och Lia är förkylda, snoriga och hostiga, så igår var Lia och jag hemma. Mamma och Hans kom förbi så jag städade och fixade under tiden. Madde kom en stund också och så var Ted, Alexander och Felix förbi så vi kunde köpa lite från jultidningarna de hade med sig. 
Idag tar vi det mest lugnt, ikväll blir det halloweenmiddag hos Lasse och Gittan om vi känner oss krya.

Finaste storasyster <3 


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0