Höst

Lia brukar ju sova en stund på dagen men de senaste tre dagarna har hon inte gjort det. Inte ens efter simmet idag, då brukar vi vara trötta hela familjen. På dagis brukar hon sova en timme ungefär, vi får väl se om hon vill sluta sova middag eller hur det blir.
 
I fredags var jag ledig så då hade vi Icka, Alfons och Elice hos oss på förmiddagen. Vi käkade pannkakor och var i lekparken och fikade. Var verkligen länge sedan vi sågs nu så det var så kul att ses!
Igår jobbade jag och Ricky var i Jönköping på hockey. Mamma, Hans och Jocke var hos oss och tog hand om Lia tills jag kom hem. På eftermiddagen var Lia och jag hemma hos Matilda och Robyn. Vi lekte och så bjöd de på god mat, tjejmyskväll verkligen!
Idag var vi ju som sagt och simmade, så var Lia och jag hos mamma och Hans en sväng. Sen var hela famlijen på söndagsmiddag hemma hos Lasse och Gittan. Det har ju varit så himla härligt väder idag så jag har passat på att fota lite.
 
Lia och mormor.
 
 
 
 
 
 
 
Eklöv ;)
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0