Solsken

Dagen har spenderats med Vickan, Lee, Annelie och Isa. Vi har käkat lunch och fika hos oss och så fick det bli en skön promenad. Solen har ju varit framme lite idag så det var skönt att vara ute. Det var himlans trevligt att ses! <3

Lasse och Gittan kom förbi på kvällen och tog med Lia på en promenad till Ica.
 
Igår var Lia och jag på öppna förskolan, sen var vi på mitt jobb och hälsade på. Vår bil behövde tvättas så vi körde den i biltvätten på OK innan vi åkte hem. På kvällen var jag på skivstången och när jag kom hem hade Lia ramlat ner från vår säng och slagit i huvudet. Stackars lilla hjärtat! Vi var oroliga att hon hade fått hjärnskakning men hon har mått bra efteråt som tur är. Så orolig man blir när de slår sig!
 
I den fina tröjan från Lindex.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0