Veckoslutet

Idag var det dags för babysång igen, jag och Matilda tog en promenad dit. Sen tog vi en runda till Lindex, Cubus och leksaksaffären. Några nya leksaker fick följa med hem! Annars har vi haft besök av Jocke resten av dagen. Lia sov ett långpass på eftermiddagen mellan 16-18 typ, trodde inte hon ville ha gröt och sova som vanligt runt 19-20 men det ville hon :)
 
Igår tog vi en glass på Mitt hem tillsammans med Madde och Jojjo. Sen var vi och kollade Maddes nya längenhet också. Igår sov Lia länge på förmiddagen istället, mellan 10.20-12 typ, så jag passade på att sitta ute i solen och läsa.
 
Ricky hjälpte mig att sätta upp några foton på väggen vid vår trapp häromdagen.
 
 
Går ju att fylla på med fler foton sen om man vill :)
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0