Valhelg

I fredags tog vi en promenad med Matilda och Robyn. Det var rätt kallt när vi gick så jag hade på mig mössa och halsduk, Lia hade jag tagit på mössa och jacka. Det slutade med att vi gick i t-shirt jag och Matilda, och Lia var rätt varm när jag tog upp henne ur vagnen.
 
Det var en sån mystisk fin dimma när vi började vår promenad så jag tog några bilder med kameran.
 
 
Vi hängde på hem till Matilda och Robyn på fika och lek. På kvällen sen hade vi Lasse och Gittan hos oss på middag.
 
På lördagen gjorde vi lite ärenden på stan, Lia fick en leksak eftersom hon blev ett halvår. Så var vi hemma hos Madde med mamma, Hans, Thomas och Monica på lite fika.
Sen hade vi filmkväll hos oss med Ludde, Camilla och Pär.
 
Idag var vi på babysim och sen var vi och röstade innan vi fick söndagsmiddag hos Lasse och Gittan.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0