Tacksam

Ibland bara slår det mig: vad bra jag har det. Vi har ett underbart hus, jag har ett jobb att gå till sen, jag är frisk. Man får ju inte skryta här i Sverige men va fasen. Jag är så lycklig!!
Och alla underbara människor jag har omkring mig. Min egna familj; Ricky och Lia, våra familjer, släkt och vänner. Tack för att ni finns <3
 
Ikväll har vi haft fredagsmys här hemma. När Lia somnade åt jag och Ricky tacos framför Idol. Tidigare idag var vi på babysången, sen var Jocke hos oss en stund och på eftermiddagen var Lia och jag och fikade med Madde på stan.
 
Igår var vi och hälsade på Hilda och Birgitta på jobbet. Så var Robyn och Ricken hos oss och fikade på kvällen.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0