Lör-sön

Igår tog vi en dag på stan hela familjen. Vi köpte en ny hylla till tvrummet och jag hittade mig en höstjacka. Vi var och fikade på 48:an och sen var vi bara hemma resten av dagen. Ricky håller på och fixar med en vägg i källaren så vi kan sätta upp en fototapet där sen. Lia var supertrött igårkväll då hon sov så korta stunder på dagen så jag kunde bara lägga ner henne i sängen efter att vi hade läst en saga så slocknade hon direkt. Vi passade på att se en film tillsammans Ricky och jag.
 
Idag var vi på babysim igen, det är alltid lika mysigt och kul! På eftermiddagen kom Lasse och Gittan förbi med lite hyllor som de var snälla och tog med ifrån Ikea. Några sitter uppe i datarummet och några ska upp i Lias rum. Det är så roligt att fixa och hålla på här hemma! Sen gick vi bort till dom för att få söndagsmiddag, vilken lyx!
 
Min fina lilla tjej och jag.
 
 
Lia har på sig en svart body från Name it, byxor Kappahl, dregglis Ullared.
Jag har på mig en tröja från H&M, byxor Bikbok.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0