Trevlig helg på er!

Här njuter vi av att det är lördagskväll och degar i soffan framför tv:n. Eller ja, jag blev precis klar med inbjudningskorten, till Sabodagen och Pandoradagen vi ska ha på jobbet, som jag har suttit och pillat med i Publisher. Blir nog bra tillslut! Har jobbat idag, var rätt bra drag faktiskt så tiden gick snabbt. När jag kom hem åt vi mat tillsammans med Lasse och Gittan. Sen fortsatte Ricky och Lasse med köket och jag gjorde lite av varje. Betalade räkningar, städade och röjde undan vinterjackorna, bäddade, tvättade och städade.
 
Igår var vi bjudna till Maria, Jocke och barnen på grillkväll. Det var supermysigt och vi hade mycket att prata om! Tack fina ni för en trevlig kväll!
 
Mitt fönster i min Walk in closet, döskallen är från Akvariumkungen. Strutsfjädern är från ICA och smyckesträdet köpte jag på Mitt Hem.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0