Påskbilder

Så skönt det var att stänga vid 14 idag! Då hinner jag ju med att sitta en stund framför datorn innan våra vänner kommer. Vi tänkte käka lite mat här hos oss ikväll, sedan kanske vi tar oss vidare till Ally och Robin. Hoppas ni får en trevlig Valborg!!
 
Var ju ett tag sedan det var Påsk men jag har ju glömt att lägga ut bilderna jag tog då.
 
Full koncentation vid äggmålningen.
 
Emelie och Johan målar på!
 
Likaså Pär, Emilia och Ricky.
 
Fint älskling! Kim Jong Un.
 
Mitt ägg.
 
Fina värdparet Gittan och Lasse!
 
Jag, Emelie och Cilla fick i uppdrag att fixa någon lek, det blev charader! Här ser vi Johan in action!
 
Pär.
 
Ricky.
 
Patte.
 
Lasse.
 
Gittan.
 
Det var som alltid lika trevligt och kul att träffa alla!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0